Friday, September 4, 2009

Siapa Pengamal Undang2 nie???

**Sidang DUN Perak 2 Sept 2009**
Aku idak ler konai pengamal undang2 nie.....tapi aku konai bapa dia jer....dan seorang kakak atau adik pompuan dia jer kot (tak pasti)....yang lain2 idak ler aku konai...bapanya adalah orang yg sangat dihormati kerana kepakaran dalam keilmuan Islamnya...itu sebab ia tersenarai dalam AJK Fatwa Negeri Perak...malah telah dikurniakan Tokoh Ma'al Hijrah 1430H yang lepas...utk mengenalinya...sila klik ke blog beliau....

Itu kisah bapanya...tapi yang merimaskan aku tentang pengamal undang2 nie...yang sering menjadi rujukan akhbar Berita Harian dan Sinar Harian....pendapatnya diterima pakai....hebat sangat ker analisis pengamal undang2 nie???...anak buah Prof.Aziz Bari ker??...

Untuk tahu apa statement dia mengenai Sidang DUN Perak 2 Sept yang lepas...anda semua bleh klik tajuk ni 'Sivakumar bukan lagi Speaker'....dan satu lagi atas tajuk 'Hukuman penjara Speaker tidak sah'....

Kesimpulannya....jika anda dah baca kenyataannya....dan begitu mengamati dan mengikuti hal ehwal politik dan segala peristiwa hitam negeri Perak ini...ternyata...statement pengamal undang2 ini adalah statement undang kelas rimba....dan statement undang2nya ini ditahap barua kangkung rebus!!!...

Harus difahami,aku hanya mengecam statementnya...Sempena Ramadhan ini, aku mendoakan agar pengamal undang2 ini dapat menggunakan segala ilmu dan kepakaran ke arah yang lebih hasanah...amin...

Teruskan wahai YB pejuang rakyat...walaupun anda semua dikecam...yang benar tetap benar...teguhkan pendirian anda!!!...tatkala ada dikalangan penyokong anda yang mulai muak dan bosan....teruskan kerja anda!!!...

Dengarkan penjelasan Prof.Aziz Bari mengenai perkara ini...

No comments: