Tuesday, September 8, 2009

Zikir Munajat Yg Mustajab di Bulan Ramadhan...

Bangga aku sebab dapat zikir yang mustajab nie...dan aku juga berbangga sebab bersempena dengan kita memperingati 'Nuzul al-Quran' nie...aku diwaridkan dengan zikir2 yang begini mudah diingati dan dilafazkan...

Tapi apa yang membanggakan aku ialah pemuda2 dan warga separa emas berjuang dan berjihad bermaki2an mempertahankan kesucian kota ShahAlam al-Haram berSek.23 dari sebarang tempat sembahan berhala....moga2 mereka ini tidak dicampakkan ke neraka kerana telah menjalankan kewajipan jihad fisabililayu...

Untuk mendapatkan kesahihan zikir ini...kesahihan zikir ini tidak valid kecuali menggunakan cop ini-->sila klik...

Tidak perlu rawi atau sanad yang panjang lagi berjelar....tuan2 boleh terus dapatkan matan zikir yang ma'thur tersebut dengan melayari tayangan di bawah..

Anda semua dah dapat saksikan???!!...

Kalo tak sila baca artikel yg sempat aku telaah...sila klik tajuk utk layari laman di bawah...
  1. Sesi dialog dengan penduduk Sek.23
  2. Binatang tak boleh dibawa berbincang
  3. Majlis dialog isu kuil Sek.23 selesai tanpa keputusan
  4. Dialog tidak bertamadun
  5. Kata2 hikmah dari Kepala Lembu
  6. Haji 'PM' ugut bunuh
  7. Surat terbuka utk MB Selangor, YB Khalid & YB Rodziah
  8. Takut mati dalam keadaan mencarut
  9. Bahasa Pejuang Melayu ---> krisis Perak
Kesimpulannya....sungguh besar cabaran pemimpin2 dan pendokong2 PR kini dan pada masa akan datang untuk menstrukturkan semula masyarakat yang telah 52 thn sebati dengan asuhan pemimpin sebelum ini...

Kepada pejuang2 Melayu Sek.23 ini...hilangkanlah berhala syaitan dan khurafat LEMNO dari diri anda....sekalng tahniah saya ucapkan kepada anda....kerana anda telah mencemarkan dan memberi ruang utk Allah dihina....al-An'am-108..

Anda masih ada ruang untuk menggunakan akal...biar hampir setaraf malaikat...jangan letakkan akal anda di bawah taraf kebinatangan lembu!!!..

No comments: