Friday, February 6, 2009

Tertubuhya K'jaan Haram BN Perak

Sejak DYMM Paduka Seri Sultan Perak tidak memperkenan pembubaran DUN...yakni statement yang keluar pukul 2.15 petang semalam...bumi Perak ditimpa hujan sejurus selepas itu....

Aku tersungkur menyaksikan siaran langsung 'Situasi Politik Perak' di siaran TV1...lemah longlai utk memacu langkah...tapi aku ada sejarah ketika Tganu tumbang pada PRU11...

Aku gagahi petang itu ke Kediaman MB...utk mendapat suntikan tasji' dari pemimpin... alhamdulillah...segala maklumat dapat ku perolehi....aku terserempak kawan2 anak Perak dari luar Perak turut datang utk mempertahanan k'jaan PR Perak....

Aku sampai ke rumah pukul 3 pagi....mataku melelapkan mata pukul 4.30 pagi....

Hari ini....seharian aku di pejabat....segala aktiviti luar yakni mesyuarat dan kelas pengajian aku batalkan diri utk hadir.....semuanya kerana aku mahu mendapatkan isu terkini megenai kjaan PR Perak....

Sehinggalah........................tertubuhnya Kjaan Haram BN Perak......korang umpama Kjaan Haram Israel!!!!......pergi laknat BN!!!!!!....

No comments: