Monday, February 15, 2010

Ketika Cinta Bertasbih - ajar erti persahabatan


Ketika aku ke Kota Bahru...aku singgah ke Jalan Dato' Pati atau lebih dikenali sbg tpt Medan Ilmu...aku nampak tergantung banner tentang tayangan filem 'Ketika Cinta Bertasbih'...jadi sudah pasti akan ada keistimewaan filem ini sehinggakan tergantung di bangunan bawah Pejabat Perhubungan Pas Negeri Kelantan...

Rupa2nya...aku terpaksa beri kredit 9/10 bintang buat filem KCB 1 & 2....aku telah menghabiskan masa malam aku nie dengan menonton KCB 1&2...memang mantap!!!...tahniahh...

Banyak juga perkara yg diketengahkan mempunyai unsur2 kebaikan...korang cari ler unsur kebaikan tersebut...tapi part yg aku paling syahdu adalah ketika Abdullah Khairul Azam meninggalkan sahabat2nya di Mesir ketika di airport...

Fuhhh...kembali mengingatkan aku pada teman2 seperjuangan...buat teman2 seperjuangan...aku mohon maaf jika aku ada kesilapan sepanjang perjuangan kita di Jordan lepas...dan aku juga memohon maaf jika kini aku jarang menghubungi kalian...alasan aku...aku sibuk dan terlalu concentred dengan kerja...itulah alasan rapuh aku..

Maafkan aku sahabat...tapi korang tetap dihati...

No comments: