Sunday, December 21, 2008

Koleksi Video Pernikahan Mawi & Ekin



Hehehe...saja jer aku masukkan video nie...sbb tak dapat tgk...tv kat umah udah 2 minggu rosak...maka segala perkembangan berita semasa dunia luar dan dalam negeri hanyalah menggunakan saluran internet...alhamdulillah...ada jugak alternatif nyer...

Baik jugak tv rosak...tukang kedai dah call...bagitau tv dah ok...kena RM84 katanya...tapi malas nak gi ambik..kalo gi ambik...maka anak soleh aku tu...Fauzul Iman tu...bangun tido jer tv...termasuk gak ler aku...ahaks...maka dari situ ada kebaikan nyer jugak...rajin ler plak dia mengadap buku..

Bila rosak nie...aku teringat satu point penting yg diberikan oleh Dr Jamnul Azhar...bila masuk Ramadhan jer...dia siap bungkus tv kat umah dia tu utk satu bulan...maka dalam satu bulan tersebut dia dapat perhatikan anak2 nyer dapat mengkhatam Quran...maka tahu lah ia...selama nie tv ler yg byk menghabiskan masa kita utk lakukan perkara2 berfaedah yang lain...

Bagi aku...elok juger 'Dajjal Mata Satu' kat umah kita tu rosak skali skala...hehehe...untuk Mawi & Ekin.."moga penyatuan ini diberkati Allah"...amin...

No comments: