Wednesday, June 10, 2009

Selepas bermuktamar kita berseminar pulak..

Jom2!!...kita menambah penguasaan ilmu semasa plak..setelah penat mendengar segala perbahasan dan perdebatan para perwakilan di muktamar lepas...kita berseminar plak...

Kali ini, pengisian seminar bagi aku ada sedikit menarik...sebab ia berkaitan isu semasa yang amat bersesuai sebagai sajian makanan untuk dibaham pada masa seminar tersebut...

Aku pun udah book 2 malam di hotel tahap cikai tapi amat selesa di Ipoh bagi mengikuti seminar atau Wacana Ilmu seperti brochure di bawah...jika sahabat2 berkelapangan...jemput ler hadir...


Satu lagi seminar yang amat menarik adalah di Kota Bahru, Kelantan...aku terima jemputan ke seminar tersebut pada 13hb Julai nie...tgk kepada pengisiannya jugak amat bagus sekali..

Apa lagi...tanpa berfikir panjang...aku terus fax borang penyertaan tersebut untuk daftar nama...dan terus aku arahkan seramai 9 orang anggota pejabat aku terdiri dari kalangan Guru Takmir dan Guru Dakwah untuk turut serta dalam seminar tersebut...pentadbiran aku hanya mampu menanggung RM80 setiap seorang untuk yuran pendaftaran menyertai seminar tersebut...

Tapi apa yg menarik...seminar tersebut...bagi aku amat perlu dan wajib dihadiri...kerana pada petang atau malamnya...bleh menapak di Manik Urai...huhuhu...keesokannya 14hb Julai adalah hari pembuangan undi untuk PRK Manik Urai...

Sahabat2 sekalian...jika berminat utk menyertainya...silalah hubungi talian perhubungan yang tertera di pamplet di bawah...daftar segera sebelum tarikh tutup pada 5hb Julai ini...kita ramai2 menimba ilmu sambil menguburkan UMNO di Manik Urai...huhuhu..

No comments: