Tuesday, April 28, 2009

TeMBoK BeSaR cHiNa

Saja jer aku masukkan gambor Tembok Besar China nie...aku pun tak pernah sampai pun ke negara China tu...korang gi ler tanya Pakcik Google tu...nak tanya tentang sejarah dia ke...panjang dia ker..apa2 jer ler....mesti dia bg jawapan nyer....

Doa2kan ler...moga2 murah rezeki..bleh aku berkesempatan ke sana...teringat aku masa penghujung tahun 2003 yang lalu...aku ditawarkan untuk ke China...tapi aku menolaknya...sebab aku berhajat sungguh nak ke Turki masa tu...

Mana tidak nyer...aku pernah ambik subjek Bahasa Turki..jadi rugi ler aku tak ke sana...tambahan pulak...group ke Turki nie adalah pakej yang aku jual..jadi..aku perlu merasai jerit titik peluh masin aku jual nie...

Ini cerita masa aku kerja di syarikat pelancongan sebagai Eksekutif Luar Negara....selama 1 tahun 3 bulan...awal Jan 2003 - Mac 2004...sempat ler aku bawak group ke Medan, Indonesia, Hatyai, Thailand & Turki....best!!!..semuanya ditanggung beres...malah dapat pendapatan tambahan lagi...ahaks...

No comments: