Wednesday, May 13, 2009

Bila nak balik Perak nieee...!!!!

Hebat btul...setahu aku Hamba Allah nie ke China...alih2 bila baca artikel di PerakExpress nie...Hamba Allah nie ke U.S plak...bior ler..aku bknnyer pencacai yang ditugaskan utk catit apa yg Hamba Allah nie kena buat...

Tapi aku terkenang saat penubuhan K'jaan PR Perak selepas 8hb Mac 2008 yang lalu...ke hulu - ke hilior dibuatnya pemimpin PR masa nak tubuhkan k'jaan..jap ke K.L...balik semula ke Ipoh...ke K.L semula...balik ke Ipoh plak..ishkk...bak kata org...tu tanda tak restu ler..

Gitu ler jugak skang nie...sekalian hamba rakyat udah kelam-kabut nie...tapi seorang Hamba Allah nie maintain cool jer...caya lah...nak dikata 'bingai'...tapi anak Hamba Allah kata 'tak bisu dan tak pekak'...takkan nak tunggu sehinggakan ada hamba rakyat kata sebegini??....

**aku pun turut setuju...

**>>Maklumat terkini 12.30 t/hari tadi...abg ipar Hamba Allah nie...iaitu abg pada isteri Hamba Allah mangkat...al-Fatihah...moga2 dirahmati dan ahli syurga...amin...moga2 Hamba Allah selamat dalam perjalanan pulang

**>>PEMBETULAN: Abg Hamba Allah ruper nyer...

2 comments:

Muhamad Hazimin Sulaiman said...

dah lama kot balik.. xpun mmg xg mana2

SinaRRasuL said...

main nyorok2-nyorok ler tu yer....adeii...memang dasar mcm tu ker???