Thursday, May 7, 2009

Tangkap Makcik Tudung Hitam Tuuu..!!!!

Hehehee.....kecoh siuttt kat Ipoh....tak kira ler dalam sidang DUN atau di luar....aku hanya dapat layari pelbagai blog pro PR jer...di pejabat dan di rumah...masa rehat aku pun diisi utk baca apa perkembangan di Ipoh....

Sedang layari PerakExpress.Com....sedang baca artikel nie...aku klik gambor seperti dibawah....aku berkenan kat makcik bertudung hitam tu....heheheee...semangat makcik tuu...aku jumpa suami makcik tu kat Kediaman MB Perak masa MB Nizar masih mendiami...

Memang bersemangat waja makcik nieee....itu ler makcik aku...aku panggil dia 'makdang Ipoh'....sebab dia dok kat Ipoh...hehehee....dalam video di bawah nie pun makdang ada...cayalah!!!...semoga sukses makdang!!!!...bravooooo.....
Anak makdang pun ada...turun satu keluarga ker???...pakdang dok kat mana plak??...aku pun dah luper aaa nama sepupu aku nie...adeii...yang tunjuk penumbuk tu...tapi ruper aku konaii...malang sungguh ler...

No comments: