Wednesday, July 1, 2009

فتح الريان ريزا – Nama pilihanku

Alhamdulillah...ari nie adik dah seminggu berada di dunia...semua ternanti2kan nama adik Iman nie...dan namanya ku berikan 'Fathur Rayyan Reza' - Kemenangan Kemewahan Yg Diredhoi / Pembukaan Pintu Syurga Yg Diredhoi -....

Seminggu aku diberi cuti isteri bersalin...banyak perkara ler jugak yg dapat aku bantu...ari nie juga...aku balik semula ke Pengkalan Hulu...untuk kembali menjalankan tugas...

Hampir 2 minggu aku tak masuk opis...22 & 23hb Jun (Isnin & Selasa)aku terpaksa ambik cuti...hari Rabu (24hb Jun) aku terpaksa ke K.Kangsar...jd panel penemuduga untuk jawatan Guru KAFA...cadang nyer 25hb (Khamis) nak masuk opis...

Tapi 25hb tu jugak ler emergency call...si 'Rayyan' nak kuar dah...sampai ler ari nie aku tak masuk opis...maka banyak ler perkara atas meja dan yg tertunggak aku perlu settle kan...
**Beginilah reaksi si abang Iman**

Dalam tempoh 7 hari tersebut..adik Rayyan ada kekuningan skit...dah 2 kali darah diambil...termasuk pagi tadi...tapi alhamdulillah..ada penurunan...darah yg pertama kekuningan tersebut di tahap 11.3....ari nie dah turun ke tahap 10.1...melepasi tahap bahaya iaitu 10.5...

Moga2 adik Rayyan bertambah sembuh....sian Rayyan...asyik tidor jer....itulah tanda2 kekuningan...tapi nasihat nurse...agar diberi susu ibu kekerapan sejam sekali...alhamdulillah...adik Rayyan semakin bertubuh...

Tak sabar rasa nak nyakat Rayyan!!..

No comments: