Sunday, June 1, 2008

SinaRRasuL Online Store [SOS] - Sedia Untuk Dikunjungi..

Photobucket

**Sila klik banner di atas untuk ke portal SinaRRasuL Online Store


Assalamualaikum wbt..

Terima kasih kerana berkunjung ke SinaRRasuL Online Store.Syukur ke hadrat Ilahi kerana dengan limpah dan kurniaNya, impian kami untuk merealisasikan SinaRRasuL Online Store terlaksana jua.Shopping di alam maya ini makin mendapat sambutan kerana ianya lebih mudah, menjimatkan masa dan sekaligus memberikan keselesaan kepada anda untuk membuat pilihan. Anda boleh membuat tempahan bila-bila masa sahaja tanpa had waktu.Semuanya di hujung jari anda, hanya dengan satu klik, anda boleh membeli belah dan produk impian anda akan terus di hantar ke tangan anda.

SinaRRasuL Online Store menawarkan barangan yang berkualiti dengan harga yang berpatutan.Harga yang dipamerkan tidak termasuk kos penghantaran.Produk akan ditambah dari semasa ke semasa.Sentiasalah berkunjung ke SinaRRasuL Online Store untuk mendapatkan barangan pilihan anda.Untuk makluman anda,bagi produk Oli dan Rorine, pihak kami hanya akan mengambil tempahan daripada pengedar pada hari RABU sahaja.

Selain daripada produk, pihak kami juga menawarkan perkhidmatan merekebentuk logo dan banner.Tampilkan perniagaan online anda dengan satu imej yang dapat menarik perhatian pelanggan.Sila klik di bahagian Logo & Banner untuk melihat contoh-contoh.Harga yang kami tawarkan amat berpatutan.Sila hubungi kami jika anda berminat.

Jutaan terima kasih kepada pelanggan setia SinaRRasuL Online Storedan juga para pengunjung.Semoga anda dapat 'bershopping' di sini dengan penuh keselesaan.

Khas untuk pelanggan kami semua.Setiap pelanggan akan dihadiahkan dengan satu 'Membership Card' daripada kami.Setiap satu ringgit yang anda belanjakan di SinaRRasuL Online Store akan dihargai dengan nilai 1 Point.Setiap pelanggan yang berjaya mengumpul 100 Point ke atas akan mendapat hadiah misteri daripada kami.Jom...kumpul point anda sekarang!!!

No comments: